mcansu çocuklarımda çok kilolu doğdu ama ortalama bir sene içerisinde hep toparladım yani çok şükür herhangi bir yerleşmiş kilom olmadı. Bu arada 3. Gebeliğimdeyim ve bunda da tam tersi mesela hiç daha orantısız kilo alımım olmadı baya dengeli gidiyor sanırım hareketim çocuklar fln derken önceki rahatlığım yok.