Elifyildizdemirrr 34+4 şuan 4 kilo aldım, 6. Haftadan itibaren su bile içsem kusuyorum 🥹o yüzden alınan kiloları kafanıza takmayın keşke canımın çektiği şeyleri rahatlıkla yiyebilseydim
MinikBrokoli İlk gebelikte 21 kilo alınca akışına bıraktım Şimdi 14. Haftadayız kaç kilo oldum bilmiyorum en son 5 kilo alıp 67 olmuştum. Her türlü alıyorum zaten veririz ya strese ne gerek var 😇😇
mlkkk mivess 21hafta +7 kg hamilelik öncesi kilo verme sürecindeydim koruma sürecine giremeden hamile kalınca verdiklerimin yeri hızlı doluyorrr🤦🏼♀️🔪🔪🔪
Haticemre21 mivess 19+3 haftalığım ama Bebek 20+3 Haftada 42 de hamile kaldım şuan 47 oldum. İlk kızımda 12 kilo almıştım ama anlayamadığım bir şekilde şu anki 5 aylık göbeğim ilk bebeğimde ki 8 aylık göbeğimle yarışıyor 🙄🤷
Ftmukn mivess 23+4teyim 48 kiloyla başlayıp 61 kiloyum şuan daha fazla almam diycem ama giderek iştah artıyor 😂
gizemyil Kizlar gebe kalmadan önceki kilonuz önemli. Eger zayifsaniz sikıntı yok. Ben zayıf değildim. 160 boy 69 kgydim. 33+2deyim 75 kiloyu. Gebelik şekerim de var diyet yapiyorum. Bebis de geçen hafta 1930 gramdi
Tazeanne74 mivess 28 +4 kontrole gittiğimde 6 kilo almıştım şuan 30+1 haftalığız 32 haftada gideceğim doktora
ilkkezanneyim mivess ilk Trimesterdeyim o yüzden kilo almak değil vermek durumunda kaldım hiçbir şey yiyemiyorum dün sabah kahvaltısını iki tane susamlı kraker akşam yemeğini de fıstık ve mandalina ile yaptım çok üzülüyorum bebeğim nasıl beslenecek diye ke
Defnecicek ilkkezanneyim bende aynı durumdayım 12 haftadayim kilo almadım 2 kilo verdim hiç hir şey yiyemiyorum sadcee biraz meyve, ama için rahat olsun bebek her türlü besleniyor bizim yedigimizle pek ilgisi olmadığı söyledi doktorum
Gamzzeee11111 ilkkezanneyim bende ilk trimesterdayım çok yiyorum ya iştahım zaten vardı dahada arttı kendimi çok kötü hissediyorum bu kadar çok yememin bebeğe bi faydası yok biliyorum mandalinden almıştır gene gıdasını sen üzülme hiç birde annenin vitamin deposu oluyormuş ordanda besleniyormuş öyle duymuştum üzülme hiç sen sağlıkla gelir inşallah 🙏🏻
MinikBrokoli asyya1_ gidiyor hepsi ben en son 3-4 kilo fazlam vardı zorlasam giderdi ama takmadım 2 yıl sonra hamile kaldım yemeyince gidiyor yaa, ben yemeyi seviyorum