Nuraykoca sen ilaç kullanmayınca psikolojim bozuluyor diyorsun ama ben kullanmayınca epilepsi nöbeti geçiriyorum. Benim kullanmayıp nöbet geçirmem, kullanıp hamilelik geçirmemden daha zararlı. İki doktorumda kesinlikle kullanmamı istedi. Sen de doktorunu dinle burda uzmanı olmayan kişilerden bilgi alma derim ☺️ Geçmiş olsun dağlımla kucağımıza alalım insallah hepimiz 😘