sema16 bu tarz durumlarda zarar yarar yönüne bakıyorlar bazı durumlar bebeğe ilaçtan daha çok zarar veriyor. Uç tane kadın doğum uzmanıda önerdi bana bir pisikiyatıra git ve o şekil hareket et çevremdede ilaçla gebelik geçirip sağlıklı çocukları olan insanlar var. Buda bizim imtehanımız sıkıntı ve stres ani ayılıp bayılmalar tansiyon yükselmesi yoğun çarpıntıda bebek için hiç iyi değil muhakkak bi doktorla görüş