Acelya11 kesi atıldıktan sonra kanı durduramadı zaten dikiş bitti odaya geçtim hemn kan alıp değerlere baktılar düşük olduğunu görünce kan takviyesi yapıldı o da yan etki yaptı ve bn şişmeye başladım ayakta duramıyordm ağrıdan vücudum çok şişmişti çünkü hatta lavabo ya gidince oraya bayılmışım akşam eşim annesini eve bırakmaya gitmişti annem kaldiramamis hemşireler den yardım istemiş yemekten sonra bakarız demişler annem sürüyerek çıkarmış odadan eşim gelince hemn üzerimi değiştirmesini istedim rezil bir hastane rabbim kimseyi düşürmesin dikişler 40 m çıktı yine iyi olmamıştı galiba bir 55-60 gün o disikler kaldı bunda normal doğum yapmaya korkuyordum doktorum ilkini yaptıysan ikinciyi de yaparsın merak etme uyuşma olmadan kesi atılsa bile dikme işlemi olmax acı hissetmeye çeksin dedi ama hala korkuyorum 27 haftalık oldum ne yapacağımı hala bilmiyorum