Acelya11 sular akademisinde dogum yaptım bir buçuk sene önce ama temizliği dışında asla memnun kalmadım inci hansu da yaptım doğumu bana ne dedilerse ne anlastimsa doğum zamanı gelip biz parayı yatirinca her söylediğime itiraz edip tersledi üstelik dikislerimi iyi de yapamadi açıldı 50 gün rezil oldum kendisine tekrar gittim bakın dikislerim açık kanıyor 4 yerden patlamis enfeksiyon kaptım dememe rağmen bana hiç bir tedavi uygulmadi patlama yok diyip yolladı daha sonra kadın doğum Hastanesi’ne gittim ilaç yazdılar bir çok şey önerdiler sagolsunlar da sonra kapandı paranızla rezil olmak istiyorsanız gidin