Polyana12 başka sehirlerdeki hastanelere göre fiyat iyi ama ben bir buçuk sene önce sular akademide 7 bine digum yaptım neden bu kadar zam yani çok fazla ya 29 bin bir insanın aylık maaşının tamamı e diğer hastanelerde insan muamelesi görmüyor resmen köpek yerine koyuluyoruz gidince mecbur birkaiyorlar özele oraya da gitsen valla o bir günde odedigin paranın acısı aylarca çıkıyor insandan