eliff4 muhabbetler yüzünden çok korkuyorum çatı muayenesnden. Ama gebe okulunda kişi kendini kasarsa sikqraa ağrı olur yoksa ağrı olmaz denmişti. Nstde bira sancim çıkınca doktor açılmama bakmıştı hiçbir şey hissetmedim. Çünkü rahat bıraktım kendimi. Yani esinle cinsel temasta nasıl.rahatsan o kdr rahat olacaksın ki agri olmasin.