Bus-ra590 Sebur bacım en iyi sen bilirsin Trakya kızanı olarak 😂 Çorlu büyük biryer ya Çerkezköy küçücüktü ne güzel
Bus-ra590 Berraaak burda doğdum ama Çerkezköy de yaşadık arada avm ye geliyordum sadece o yüzden pek bilmiyorum emlakları biliyorum bir de 😂
Berraaak Sebur evet biz 3 sene önce oraya taşındık evlendiğimizde yani boştu biraz şimdi doldu her yer ticaret merkezleri açıldı ya bir sürü şey açılmış
Bus-ra590 Sebur ay olur valla 🤭🌸 burda bir tane arkadaşım var görüştüğüm oda çalışıyor sıklıkla görüşemiyoruz pek arkadaş ortamım yok
Berraaak Sebur ayyynen öyle bide ne bileyim ya biz Orda kendi evimizde kiraya verip burda kiraya çıktık yani ödüm kopuyor eve bi zarar gelecek bi yer kırılacak dökülecek diye içim hiç rahat değil alışamadım da :(
Sebur Berraaak ay valla benimde öyle korkularım var ama insanlar genelde kiracı olarak ev sahibinin evini maf ediyorlar çöp gibi kullaniyorlar inşallah sizin öyle olmaz
Berraaak Bus-ra590 aa süper çok yokmuş aramızda ben doğurdum kız oğluşum 1.5 yaşında oldu bile senin ne kadarlık 🥹
Berraaak Bus-ra590 inşallah zaman çok çabuk geçiyor hayırlısıyla sağlıkla dünyaya gelsin🥰 kız mı erko mu 😄
Bus-ra590 Berraaak bizimki kız olucak senin oğlana arkadaş 😂😂🤭 amin inşallah canım bir an önce doğursam atlatsam o süreci yetecek bana