Sebur ezgiasilsoy biz 760 konutlarindayiz🫠 mühendis hanımcım bu toki evlerinde oldukça sağlam değil mi.. malum deprem bölgesi allah korusun korkuyorum. Bide bize giriş kat çıkmış 🥲😅
Bus-ra590 Berraaak hahah bacım ben santrale yakınım tam olarak tarif de edemiyorum bilmediğim için 😂😂 ama cumhuriyet parkı da yakın
Berraaak Bus-ra590 tamam anladım neresi olduğunu bana da yakın aslında ama tabi otobüsle 😄 benim ev Çorlu parkın arkasında orayı biliyorsunuzdur nikah salonu taraflarında
Bus-ra590 Sebur bacım en iyi sen bilirsin Trakya kızanı olarak 😂 Çorlu büyük biryer ya Çerkezköy küçücüktü ne güzel
Bus-ra590 Berraaak burda doğdum ama Çerkezköy de yaşadık arada avm ye geliyordum sadece o yüzden pek bilmiyorum emlakları biliyorum bir de 😂
Berraaak Sebur evet biz 3 sene önce oraya taşındık evlendiğimizde yani boştu biraz şimdi doldu her yer ticaret merkezleri açıldı ya bir sürü şey açılmış