Sebur Berraaak ay valla benimde öyle korkularım var ama insanlar genelde kiracı olarak ev sahibinin evini maf ediyorlar çöp gibi kullaniyorlar inşallah sizin öyle olmaz
Berraaak Sebur ayy inşallah hiç öyle insanlar değillerdi memurlar çocukları da yok bilmem valla gidince görücez. Arkadaşımla konuştum bu arada kendisi almış kombi yokmuş
Sebur Bus-ra590 evet her bakımdan değerleniyor buralar. Ama şimdi alınacak gibi değil işte korkunc para lazım 🥲🥲🥲🥲
Sebur Berraaak hadi ya .. en son dediğine bi tık üzüldüm 🫠🤣 neyse bacım yapcak bisi yok en azından ev bizim. Çok ani oldu ya inan o kadar masrafımiz vardı ki.. neyse Allah yardım eder🥲🙏
Sebur Bus-ra590 minicik ama tam bir cadı 🥲😅🧿 yeni yeni kendime geliyorum valla ilk günler biraz zordu. Ama allahtan kendisi zorluk çıkaran bi bebis değil sakin ve uyumlu. 😅
Sebur Bus-ra590 kendi isteğimle sezeryan oldum. Doktor iri bir bebek dedi ve korktum😅🤣 iyi ki sezeryan olmuşum çok rahat geçti hemen ayaklandım. Bebişimde 4 kg doğdu 🧿🥲