Turuncukadin Sebur ya annemler 15 yıl önce taktırdı o yüzden şimdiki fiyatı bilemiyorum. Ama kullanıyorlar hala maşallah
Sebur Berraaak ay İstanbulda yaşanmaz kız geri dön bian önce 😄 ben cumhuriyet parkına çok yakınım o muhitteyim rumeli mahallesi
Sebur Berraaak ay sorsana bacım öğrenirsen mutlu olurum. Umarım kombi harici başka masraflar yoktur. Bize umdugumuzdan erken teslim edildi. Gümledik😁🫠
ezgiasilsoy Bus-ra590 @Sebur hangi TOKİ bilmiyorum ama çorludaki 317konutu yapan mühendisim ben. En başından sonuna kadar betonlarını ben döktüm 🥰
Bus-ra590 ezgiasilsoy yaaa binalar sağlam mı bizde ev almayı düşünüyoruz gücümüz yeterse 🥹 olmadı kiraya çıkacağız
Sebur ezgiasilsoy biz 760 konutlarindayiz🫠 mühendis hanımcım bu toki evlerinde oldukça sağlam değil mi.. malum deprem bölgesi allah korusun korkuyorum. Bide bize giriş kat çıkmış 🥲😅
ezgiasilsoy Bus-ra590 gerçekten sağlam. Tünel kalıp sistemi ile yapıyoruz, bayağı maliyetli ve sağlam oluyor. Tabii bizden önceki projecilerin bir hatası yoksa, zemin analizinde veya statik hesapta… Sahada uygulayışa bakınca ciddi sağlamlar
Berraaak ezgiasilsoy ben doğurdum kız oğlum 1.5 yaşında 😂 tanışmak isterim bu arada, taşındığımızda görüşürüz belki 🥰
ezgiasilsoy Berraaak yaa bende çok isterim. Taşındığınızda tekrardan iletişim kuralım 🥰 maşallah bu arada 1.5 yaşını yesinler onun 😂🫶🏻