Ronayib benim her iki değerimde pozitif. Avidite testi vermelisiniz. Yüksek mi düşük mü çıkacak ona göre bir yol çizmelisiniz. Ayrıca amniyosentezi kabul etmenizi öneririm çünkü bu sanıldığı kadar riskli bir işlem değil risk oranı %1 kadar. Bu gerekli bir işlem avidite düşükse ve amniyon sıvına kadar geçmişse toksoplazma, daha sıkı kontroş edilmelisiniz şuan bunu bilmemek bile stres yapar sizi