Merhaba, 14 haftalık hamileyim. Ben direk fetal dna testi yaptırmak istedim, bugün testim trizomi 21 yüksek risk geldi. Doktorum hemen çağırdı beni, perinatolog ile birlikte uzun bir ultrason muayenesi oldum. Birsürü anomali saptandı, ense kalınlığı yüksek, arsa var, kalpte ve bağırsakta problemler, ayakta içe dönüklük. Ağlamaktan mahvolduk, cvs yaptırmamı istiyorlar. Bu testin sonucu down sendromu pozitif gelecek muhtemelen, ultrasonda bulgu olmasa bir umudum olurdu ama bu kadar şeye bir umudum kalmadı. Sadece sonuç çıkınca ne derece olduğu anlaşılır mı, down dışı başka bir şey olabilir mi onu merak ediyorum. Ne düşüneceğimi bilmiyorum çok kötü bir haldeyim.