Duygu3542 1;360 çıktı benim orta riskli o yüzden yaptırmadım. İllaki kafamda var ilk bişeyler söylediklerinde en başta yaptırsaydım keşke ama bilmiyorum şuan kafam o kadar doku ki. 22+5 olduk, doktor bizi yönlendirmez amniyo için devlette allahbbilir ne zamana sıra verecek. Sonuç çıkacak kafan diyene kadar zaten ben 28 hafta olurum geriyede bişey kalmıyor zaten