mesusaa bana 14. Hafta da şöyledirler 2 li ve 3 lü taramada orta riskli 13-18 trizomi dendi, ilk başlarda başka bişeyler görememişlerdi ama onları gördüler sonradan, en son19. Haftamda gittim ultrasondan hiç bişey demediler, devlete takipliyim, riskliden hatta normal gebe takibe yönlendirdiler. 17. Haftamda da özele gitmiştik devletde göstermiyorlar, bebeği görelim hem danışalım diye. Trizomili çok bebek gördüm ama sizin ki benzemiyor hemde orta riskli dedikleri bulguyu ben çok risk görmüyorum dedi, ama yine de 20. Haftadan sonra daha net bişeyler de çıkabilir mutlaka bişeyleri ters gidiyor doğsa da yaşamla bağdaşmıyor dedi. Bizde fetal dan yaptırmadık, amniyosentez de yüksek riskli deseydi yaptırırdım ama özelde öyle söyleyince yaptırmadım. Yarın 22+3 olduk. Detaylı ultrasonum var orda bi bulgu görürlerse amniyosentez yaptırıcam hiç fetal dna falan uğraşmayacağım. Ama bişey çıkmaz bişey demezlerse o testide yaptırmam. Bilmiyorum ne olacak. Hani havada belirsiz bi şekilde duruyor doktorlar bi sıkıntısı yoksa demiyor