Hhh03 sezeryan olduğum için en az 6 ay bekleyin demişti bana ama ideali 1 yıl demişti. Ben bebeğimi doğurdum doğumdan sonra kaybettim rahatsızlığından dolayı 3,5 ay yaşadı ama hep yoğunbakımdaydı. Bende aslınd a1 yıl beklemeyi hedeflemiştim ama kul kurar kader gülermiş derler bizim orda planladığımız gibi olmuyor hayat hiç bi zaman.