Ben ikili tarama yaptırmadım üçlü tarama da riskim çok yüksek geldi bebeğimin ultrason bulguları yoktu fakat. Detaylıda birkaç bulguya denk geldik beyinde kist bide kalpte delik hemen amniyosentez oldum. Onun sonucu çok geç geliyor diye fetal DNA da yaptırdım bunları yaptırdığımda 22 haftalık falandım. Fetal DNA da sonuç geldi bikaç hafta sonra da amniyosentezde belli oldu.