Caqlasu Hllslck Allah hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin 😊😊 Bizimde kontrolümüz salı günü. İnşallah biz de öğreniriz 🤲😊❤️👶
Hllslck Caqlasu hadi bakalım Allah hayırlı evlat nasip etsin kız veya erkek ikisinin de yeri bence çok ayrı 🌸 Denizanne kızlar çoğunlukta sağlıcakla gelsin 💗
Aslannnn cavbella sagol canim teşekkürler. Takipte kalalım ne de olsa bebeklerimiz ayni hafta ayni gün . Sen organ taramasi yaptırdın mi ?? Yada randevu falan aldin mi
cavbella Aslannnn organ taraması dediğin detaylı ultrason mu? Benim doktorum hiç organ taraması demedi🤔
Bebekveben Bende haziran sonu veya temmuz başı annesiyim. 18+4 üm. Kızımız geliyor. Bir sürü kıyafet aldık bile 10 günde 🤗
Hllslck Bebekveben allah sağlıkla doğurmayı nasip etsin. Ilk bebek mi genelde ilklerde kıyafet heyecanı çok oluyor :)
Aslannnn Bebekveben bende 17+3 um canim al bendende o kadar bizdr aldik biraz kiz kıyafetleri zıbın falan ☺ bide yaz bebegi olacaklar ya alışverişte nelere dikkat etsek acaba 🤔
Bebekveben Hllslck Evet ilk bebek bi tarafta ilk torun, diğer tarafta da ilk kız torun o yüzden baya değerli😊
Yasmnnn Sakaryali bende 18+3üm cinsiyetiniz ne bide hareket hissediyormusunuz ben henüz hissedemedim:(
Sakaryali Yasmnnn Cinsiyeti daha öğrenemedik canım bu hafta gidicem senin ki belli mi? Ya sanki bikac kere hissettim ama bebek miydi emin olamadım pek anlayamadım açıkçası 🙈
Sakaryali Mucizemiz4735 Normal mis canim sıkıntı yapma 23. Haftada hisseden bile varmış. Bende bazen acaba bisey olmus mudur endişesi var doktora gitmeye korkuyorum acaba kötü bisey der diye