Gamzeciks Hllslck nerde gösteriyor. Bi ben göremedim ya. Hafta hafta hesaplıyorum ağustos başı çıkıyor.
Hilalnaz Hllslck benimde ilk bebeğim kız oda babasını benimle paylaşmıyor oğluşum bana düşkün olsun bari babamız anlasın biraz da o üzülsün😊
Hllslck Hilalnaz bizde de eşim bozuluyor bu çocuk hiç banq yüz vermiyor diye. Ben de diyordum bi kızımız olsa da o da sana düşse diye. Kızlar babaya hayran :)
Melek30 15+1 de biziz... hala cok kotu bulanti ve kusmalarim var,benim gibi olan varmi arkadaslar gercekten perisan etti bu durum beni🥺🥺
Hllslck Melek30 Gunes05 Brn de öyleyim kızlar dün sokakta iki sefer kustum çok kötü oldum :( geçer diye bir umut bekliyorum
Hllslck Vitamin ne içiyorsunuz kızlar? Banq doktorum megadyn verdi çok bulantı yaptı içemedim. dün elevite başladım yatmadan önce içtim bakalım şimdilik iyi gibiyim.
Hllslck Minikmucizelerim aaaaa maşallah maşallah ilk gebeliğimde ikiz olsun çok istemiştim biraz zor olur ama ikisi birden arkadaş olup büyürler diye düşünüyordum.
Minikmucizelerim Hllslck teşekkür ederim canım 😍Valla ne yalan söyliyim şimdiden yani hamileyken bile zorlukları var mide bulantısı sırt ağrısı gece uyuyamama gibi ama olsun ikiz çocuklarım olsun isterdim hep çok şükür rabbim bana nasip etti
Aslannnn cavbella anladim canim biz karar verdik cok şükür biraz zor oldu ama en cok icimize sinen zeynep sare oldu ☺
cavbella Aslannnn Zeynep ismini ben de başta düşündüm ama eşim istemeyince vazgeçtim Zeynep Sare de çok güzel uyumlu olmuş sağlıkla gelsinler inşallah 😍
Aslannnn cavbella sagol canim teşekkürler. Takipte kalalım ne de olsa bebeklerimiz ayni hafta ayni gün . Sen organ taramasi yaptırdın mi ?? Yada randevu falan aldin mi