Damlamia91 hele bu para için doğuran oluyorsa duru. Daha da beter gerçekten, yazık o çocuklara..
Evlilik yardımı için evlenilmesi de aşırı mantıksız bu arada. Herkese yapılan genç yaşta evlenin baskısı bizi ancak hindistan modeline yaklaştırır ki çok ta başarılı bir model olmadığı ortada…