Pamuk Aşırı saçma çünkü avruparada bebeklere bez mama yardımı var kadınlara bile ped yardımı yapılıyor burda anca 5 tane doğur öyle al cidden pes diyorum ekonomi zaten yerle bir olmuş bu yardımlar ceviz ini doldurmaz yardımları şurda kalsın gitsinler yeter hükümetin başından..