Pamuk doğum için asla bir teşvik değil. Böyle düşünen olacağını da sanmıyorum.
Kreş ödemesi gibi bir teşvik yok
Doğum izni süresinin artırılması söz konusu bile değil, 3 aylık çocuğu bırakıp işe dönmemiz gerekiyor.
Devlet okullarında olmuş sınıflar minimum 40 kişilik
Reel enflasyon ile açıklanan arasında uçurum varken
Aile yılı teşvikleri ne ifade ediyor ki?
Koca bir hiç malesef..