ezgiasilsoy nedense hep kullanmayanlar yorum yapıyor😄 ben oğlum doğmadan önce almıştım. Yıllardır kullanıyoruz, dışarıya hiç koku vermiyor. Eşim de alırken “gerek yok ben sabah akşam çöpü atarım” demişti ama hiç öyle olmuyor. Özellikle ilk zamanlar o kadar çok bez kirleniyor ki, evde 2 saat çöp kovasında dursa kokar, özellikle yazın 1 bez bile çok koku yapabilir, ama korbellde hiç kokmuyor. Ben çok memnunum iyi ki almışım.