ezgiasilsoy ilk bebeğimde kullanmadım, her gün çöpü atıyoruz mutlaka, ağzı da kapalı herhangi bir koku problemi yaşamadım.
Kullanmamamın 2 sebebi var.
1- ekstra yer kaplaması
2- aşağıdan her seferinde düğümlemek gözüme çok pratik gelmedi
Birde çocuklar illaki büyüyor ya bir süre için idare ediliyor.