Ben 32+3 üm 1 aydır diyet yapıyorum açlık şekerim genelde 85-95 arasıydı tokluk 130 150 arası gidip geliyordu şimdi açlık 95-100 arası ama sabah açlığı akşam açlığım düşük tokluklarım 105 125 arası kaçamak yapmazsam doktor insülin vermedi diyetle devam et dedi haftaya kontrolüm var bakalım sabah açlığı için ne diyecek diyetimi bozmuyorum ama haftam ilerledikçe açlık şekerimi azaltamıyorum 🥺