Ndaaa41 26. Haftadan beri diyet yapıyorum insülin kullanıyorum günde 5 kere. 34.haftaya kadar diyete harfiyen uydum Şuan 35+4teyim.34.haftadan sonra diyeti bozdum. Pilav muz avakado yiyince şekerim yükseliyor ekmektede aynısı. Çikolata kek makarna patates vs yiyince yükselmiyor. İki haftadır günde üç öğün bir ara öğün yiyorum porsiyonlarıma dikkat ederek yiyorum hepsinden ve şekerim normal seyrediyor o yüzden diyet listesine uymuyorum çünkü haftalardır aynı şeyleri yemekten bunaldım… her gün bol su içiyorum en az 40 dk yürüyorum geçen hafta kontrolümde bebek haftasıyla uyumluydu çok şükür