minnakpandam2025 Ndaaa41 inşallah kuzum insan bebeği için dayanıyor merak etme ben artık son haftalarımdayım diye azıcık saldım aslında yapmamam gerek
Ndaaa41 minnakpandam2025 Ama nefisi kontrol etmek çok zor. Heleki hamileyken birşey yasakkken daha çok istiyor vucüt. Bu akşam maalesef 1 küçük. Tatlı yedim 1 saatlik tokluk şekeri normal geldi 2 saatlikte yükselir mi bilemem😞
Pinarkorkmazer Ndaaa41 evet ama dediğim gibi olmaz şeker düşüklüğü yaşayabilir bu yüzden yoğun bakımda kalabilir şekeri kontrol edilemeyebilşr ama onun haricinde tip 1 diyabet ile doğmmaz bebek.
Ndaaa41 5sezeryanim ben diyet yapıyorum ama bugün dayanamayıp. Biraz yedim tatlı Ölçüm 1 saatlik için normal çıktı. Ama. Şimdide keşke yemeseydim pişmanlığı yaşıyorum
minnakpandam2025 Ndaaa41 2 saatlik ölçülmüyor ki bir saatlik önemli hamilelikte kuzum. Bir de her şey yükseltmiyor şekeri mesela ufak bi kaçamak yaptıysan bi sonraki öğününde porsiyonuna dikkat et ekmeği yeme vs. Bi de stres yapma streste çok etkiliyor şekeri. İnşallah sağ Salim kavuşuruz bebeklerimize
Mercan0652 Ndaaa41 bende diyet yapıyorum cok zor oluyor aç kala kala idare ediyorum😃 tatlı çatalın ucuyla ancak. Un yasakladi doktor hamur işi falan yeyince çıkıyor benim de sebze protein ağırlıklı besleniyorum. Kahvaltı da aynı haşlanmış yumurta tam buğday ekmek marul 3 zeytin 1 kibrit kutusu peynir ara öğünler bla bla bla🥲 akşam yemeğinden sonra limonlu su iciyorum bikac yudum ama o düşürüyor gibi sanki. Evde yürüyorum falan.
Ndaaa41 Mercan0652 Çok zor gerçekten Allah yardımcımız olsun sağ sağlim alalım inşallah bebeklerimizi kucağımıza🥹🤲🏻
Zeynep9120 Fatma033 130/140 ckıyor bazen 160/170 yani hic 110/120 leri gormedm ılk 1 saatte 2 saatte 100/99 civarları cıkıyor onda sorun yokta açlıkta normal ama tokluk ılk saatte hep yuksek insülin başlanır büyük ihtimalle bakalm ptesi gideceğim
Gokce35- Hulu61 bana da bilgi verir misin benimde sabah açlığım 95 ın üstü çıkmaya başladı ne dıcek acaba doktorun
Hulu61 Gokce35- Benimde öyle 1 haftadır haftaya randevum bakalım ne diyecek bende bilmiyorum düşmüyor ne yapsam da
Elis27 Ndaaa41 merhaba çok geçmiş olsun kaç çıktı acaba değeriniz benimde tokluk sınırın üzerinde çıktı diyetisyene gittim oda boş liste yaptı ilaç kullanacak kdr yüksek değil denildi şimdilik . Dahiliye Dr bana 2 hafta açlık tokluk ölçümü yapmamı önerdi ama ben sormayı unuttum yemek yedikten kaç saat sonra ölçüm yapmam gerek li
_Selma Elis27 normal insanlardan 2 saat ama gebelerde 1 saat deniliyor , yemeğe başladığın saatte açlık , başladıktan 1 saat sonra da tokluk ölçüyorum ben doktorum o şekilde söyledi.
Ecem46 user5213269953 sınırda falanda değil demi? Pirinç ve ekmek yiyince birgün akşam 138- diğer akşam 145 çıkmıştı ondan sonra ikisinide bıraktım meyve bile yemedim düzeldi iki haftadır diyet yapıyorum ama gına geldi
Ecem46 Hulu61 doktorum bana 2. Saat ölç dedi burada yanlış olduğunu söylediler bende sağlık ocağına sordum ordada 2 saat dedi 2. Saat ölçümü
Gokce35- Hulu61 Korkudan gidemiyorum insülin başlar diye son 49 gün korkudan ölçemedim yani şuan birde hastayım doktorum hastayken ölçme dedi ama yinede diyetle ilerliyorum
Hulu61 Ecem46 İlk saati ölçüyorsun yüksek çıkarsa ikiyi ölçüyorum ben düşüyor mu diye doktor öyle söyledi bana
Ecem46 _Selma banada burada böyle söylediler doktorum 2. Saat ölç dedi sonra ben sağlık ocağına sordum onlarda 2. Saat ölç dedi
Elis27 _Selma ama benim 2. Saatte olan yani 120.ci dk olan yüksek çıktı biraz 😑 bende dahiliye Dr sormayı unuttum tabi kaç saat sonra bakayım diye
Ndaaa41 minnakpandam2025 İnşallah birde bir arkadaş limonlu. Su. Olayını söylemişti sabah açlık şekerim 88 di. Limonlu su tükettim aç karnına sonra yemek yedim. 1satt sonra tokluk şekerim 82 çıktı inanamadım tekrar ölçüm yaptım yine aynı sonuç çıktı. Acaba limonlu su faydasından mı oldu bu ölçüm 🥹