ErsBegAs Allah korusun tabi ki ama ben ilk bebegimi kaybetmistim hicbir problem yokken,kasigima darbe almistim.Benim basima geldi diye sizin basiniza gelecek diye bir sey yok tabi ki ama zor bir süreç oluyor.O alinan seylerde yük oluyor psikolojine🙏
Saglikla gelsin insallah bebisler🥰
Simdi 2.gebeligim benimde 30+5 deyiz
18 e dogru baslamistim alisverise,simdi her seyi tamamlandi sayilir
🥰
Risk tabi her zaman var,kalbi ferah tutmakta fayda var