Tugba29_ başınız sağ olsun Allahım bu bebişe uzun uzun ömürler versin.. Böyle duyunca bir endişe kaplıyor içimi asla 9. Aya kadar rahat bir nefes alamayacağız sanırım.. Fakat alsaymışsınız da bu bebeğe kısmet olurmuş öyle düşünme annesi.. Demin arkadaşımla konuştum, düğün için de aylar öncesinden hazırlıklar yapıyoruz, yazın giyeceklerimizi alıyoruz vs ama bize bir şey olmayacağının da garantisi yok sonuçta. Gelecekse bu bebiş zaten gelecek.. Artık böyle bakıyorum olaya. Bize bir dakika sonrasının ne olacağının da sonuçta bir garantisi yok.. Fakat yarının yemeğini düşünüp hazırlıyoruz