Pembesarelle2 ilk hamileliğimde doğurdum beni ağlatan mide yanmalarımdan anında kurtuldum🥲
Bu ikinci bunda da genel şeyler dışımda, ilk yavruma daha rahat bakabilme eğilip kalkmakta zorlanma onu taşımakta zorlanma bunlar bana dokunuyor 🥲 doğursam da hareketlerim kısıtlı olmasa artık diyorum hep.tabi iki çocukla hiçbir şey eskisi gibi olmayacak 😅🥰