denizin__annesii
Merhaba 37+6′da nişanım geldi sancım ve açılmam vardı kontrol günümdü aynı zaman da doktorum açılmam olduğu için çatımda normal doğuma müsaitliğinden dolayı normal doğum yatılı verdi ve doğumhanede sancı çekmeye devam ettim nst’de bebeğimin kalp atışı zayıfladı ve hiç hareket etmiyordu acil olarak sezeryana alındım
Normal doğum olacağından dolayı anestezi bilgilerim yoktu direk spinal yapıldı 5 cm açılma ile sezeryan oldum.
Benim için güzel geçti ayaklanmamda kolay oldu zorlanmadım hiç sadece ani şok yaşadım olan şeylerden ötürü şekerle ilgisi yok şekeri olup spinal olan bir çok kişi gördüö forum da