minikelebek_ bence gitme bekle kalp atışı ıcın zamanın var kendını strese sokucaksın benim 6. Haftada kese göründü kalp atışı yoktu 1 hafta sonra gel dedi o 1 hafta geçmedi 7. Haftada kalp atışı duyuldu yanı ilk 1.5 ay beklemek ile gecıyor aslında bekle kötü bısey yoktur Allah in ile ıcını ferah tut kendıne oyalanacak bıseyler bu vakit geçsin