kader256789 kesenin oraya yerleşmesi içinde bir can büyümeye başlaması mucizevi olay normal aslında ağrılar insanın içinde insan büyüyor biz korkuyoruz acaba bir şey mi oluyor diye benim bir de kese etrafında kanama alani var kan sulandirici kullanyrm duphaston kullanıyorum bunlar da korkutuyor