minikelebek_ mrp2023 evet,doktorum devlette onun takibi altında olucam inşallah,onada danışmak istiyorum,yani kullansam şuan bi zararı olurmu bilmiyorum ama
mavikelebek54 minikelebek_ hayırlı olsun canım çok sevindim progestanı kullan dediyse başla bence ihmal etme düşük geçmişinde varsa nolur nolmaz kullan
minikelebek_ mavikelebek54 kullanıyım o zaman dimi zararı olmaz sonuçta,eczanede söylemediler ağızdanmı yoksa diğer türlümü bende sormayı unuttum
mavikelebek54 minikelebek_ kullan Bencede bi sıkıntı olmaz bende kullanıyorum günde 3 kere fitil şeklinde. Ağızdan da oluyor fitil gibi de oluyor ağızdan alınınca yan etkisi fazla oluyor diyorlar baş dönmesi mide bulantısı gibi. Fitil olarak bi sıkıntı yaşamıyorum Allah’a şükür sadece ilacın fazlası beyaz akıntı olarak iç çamaşıra geliyor o kadar
Gizem1504 minikelebek_ aa çok sevindim senin adına için rahatlamıştır darısı kalp atışına inşallah 🌸🩷
tazegebesss minikelebek_ Hayırlı olsun canım ❤️Betam 13 bin karından görünmedi normalde 7 haftalık olması gerekiyor ama geç döllenme olduğu için 5+5 haftalık olarak çıktı karından sadece kese göründü bende korktum boş gebelik dış gebelik ihtimaline karşı doktor vajinal ultrason yapabilirim dedi bende kabul ettim o zaman keseyi de bebeğimi de gördüm ama henüz kalbi atmıyor 10 gün sonra gel kalp atışına bakalım dedi inşAllah Salı günü kalp atışını duyabilirim 🤰🏻👶🏻🙏🏻💙🩷🥹🌈💫
minikelebek_ tazegebesss hadi inşallah sizede hayırlı olsun tekrardan ♥️ banada 20 gün sonrası için randevu verdi,keseyi görünce niye bilmiyorum ama içim rahatladı en azından,20 gün sonrada banada kalp atışını duymak nasip olur inşallah ♥️
DogaMom minikelebek_ gözünüz aydın progestanı kullanmanızı tavsiye ederim zaten herhangi bir zararı da yok bebeğe 🤍
2cocuk2kopek DogaMom 4+4 normal ultrasonla kese gördündü vajinal ultrasano gerek yok.. beta değeri 1500 geçmesi yetiyor
betulkprn minikelebek_ oyyyy maşallah Rabbim tamamına erdirsin çok mutlu oldum sizin adınıza inşallah bende keseyi görürüm cuma günü gidicem hakkımızda hayırlısı olsun 💐🌸🥰🥰
tazegebesss minikelebek_ İnşAllah canım Salı günü duymayı bekliyorum çok heyecanlıyım o kadar güzel duygular ki darısı tüm isteyenlerin başına olsun 🙏🏻🥰❤️👶🏻🤰🏻