minikelebek_ mrp2023 o zaman gitmesemmi ama çok tedirginim bende nedenini bilmiyorum,hep bişey olucak korkusuylayım
gamze_gs88 minikelebek_ bence gitme bekle kalp atışı ıcın zamanın var kendını strese sokucaksın benim 6. Haftada kese göründü kalp atışı yoktu 1 hafta sonra gel dedi o 1 hafta geçmedi 7. Haftada kalp atışı duyuldu yanı ilk 1.5 ay beklemek ile gecıyor aslında bekle kötü bısey yoktur Allah in ile ıcını ferah tut kendıne oyalanacak bıseyler bu vakit geçsin
minikelebek_ Edizhr sat 12 Aralık,7 ocakta 58 di betam 10 ocakta 221 di doktorum bidaha istemedi kan vermemi ayın 20-21 gib gel demişti ama ben 27 sine anca randevu buldum bana biraz geç geldi o yüzden ben yarın özelemi gitsem diyorum acaba
Edizhr minikelebek_ git canım git benim beta 89 daha çok küçük ya valla bende gitmek istiyorum ama kese yok birşey yok
minikelebek_ betulkprn Fatmadmr37 mavikelebek54 hcrclk mrp2023 Edizhr Emneyldzlarr_50 kader256789 DogaMom Kızlar dayanamayıp gittim keseyi gördük çok şükür  Bide bana pregnom max ilacı verdi vitaminmiş sanırım içinde folik asitte var,Eylül ayınca düşük yapmıştım onun için progestan yazdı o zaten evde vardı almadım ama 27 sine devlete randevum var onada sorduktan sonra kullanmak istiyorum,sat tarihine göre 4+6 ama doktor 4+3 dedi herşey yolunda kanama alanı yok herhangi bi sorun yok dedi çok şükür
Fatmadmr37 betulkprn sanırım keseyi goremediniz siz de. İlk gittiğim de goremedigimde çok üzülmüştüm aklımdan milyon tane şey geçmişti boş gebelik mi diş gebelik mi acaba niye yoktu kese haftası da gayet iyiydi bana göre çünkü mantıken. İlk gebeligimde 4 haftalikken göründü kese bunda nasıl görünmez demiştim o iki gün o kadar çok dua ettim ki. Ama meğerse sınırda olduğu için değer görülmemiş.kalbinizi Ferah tutun 🧡
minikelebek_ mavikelebek54 ya bilmiyorum çok kararsızım biraz daha beklicem sanırım pazartesi gibi giderim belki
hcrclk minikelebek_ benim 4+2’ydi gittiğimde kese vardı. Hatta bebişimin kalp atışlarını bile duymuştum.
betulkprn Fatmadmr37 ALLAH Razı olsun teşekkür ederim cuma günü gidicem bekleyen herkes sağlıkla kucağına almak nasip olur inşallah 🌸🤲🏼
mavikelebek54 minikelebek_ hayırlı olsun canım çok sevindim progestanı kullan dediyse başla bence ihmal etme düşük geçmişinde varsa nolur nolmaz kullan
Gizem1504 minikelebek_ aa çok sevindim senin adına için rahatlamıştır darısı kalp atışına inşallah 🌸🩷
minikelebek_ mrp2023 evet,doktorum devlette onun takibi altında olucam inşallah,onada danışmak istiyorum,yani kullansam şuan bi zararı olurmu bilmiyorum ama