minikelebek_ Kızlar merhaba normalde cuma günü keseyi görmeye gidicektik eşimle,ama eşim yarın izinliymiş sizce gözükürmü yarın 4+6 olucaz,devlette randevum 27 sine ama bana çok geç geliyor o yüzden yarın özele gitmek istiyorum,siz kaçıncı haftada gördünüz
Fatmadmr37 minikelebek_ kese aslında haftaya göre değil beta ya göre gözüküyor. Yani 1.500 un üstüne çıktıysa genelde görünüyor. Ben gittiğimde 5+3 dü ama gözükmedi mesela. Emin olmak adına betama bakıldı tam sınırda yani 1.500 çıktı iki gün sonra gittigimde ise gördük.
mavikelebek54 minikelebek_ beta 2 bini aştığında alttan muayenede gözüküyor diyorlar benim de yarın randevum görmeye gideceğim inşallah 5+2 oluyor
kader256789 minikelebek_ iddara sıkışık halde git görünür inşallah benim bugün tam 5 haftaydı gördük keseyi
minikelebek_ Fatmadmr37 ya biraz sabırsızım gerçekten normalde cuma günü gidicektik 5+1 ken ama eşim yarın izin alabildi
Emneyldzlarr_50 Canım gözükebilir ama kalp atışı için tekrar gitmek durumda olacaksın istersen bekle biraz daha
minikelebek_ Emneyldzlarr_50 ya ben çok tedirginim ya bişey olmuşsa ya sorun varsa diye aşırı sabırsızım o yüzden yarın gitmek istiyorum aslında
minikelebek_ DogaMom vajinal bakılsın istemem herhalde ya 🥹 ama gitmem istiyorum bakalım nasıl olucak
minikelebek_ betulkprn Fatmadmr37 mavikelebek54 hcrclk mrp2023 Edizhr Emneyldzlarr_50 kader256789 DogaMom Kızlar dayanamayıp gittim keseyi gördük çok şükür  Bide bana pregnom max ilacı verdi vitaminmiş sanırım içinde folik asitte var,Eylül ayınca düşük yapmıştım onun için progestan yazdı o zaten evde vardı almadım ama 27 sine devlete randevum var onada sorduktan sonra kullanmak istiyorum,sat tarihine göre 4+6 ama doktor 4+3 dedi herşey yolunda kanama alanı yok herhangi bi sorun yok dedi çok şükür
2cocuk2kopek DogaMom 4+4 normal ultrasonla kese gördündü vajinal ultrasano gerek yok.. beta değeri 1500 geçmesi yetiyor
kader256789 minikelebek_ inşallah canım içini ferah tut stres yapma bende senin gibi sabırsız heyecanlıyım inşallah yarın görürsün 🥹😍
mrp2023 minikelebek_ betanız kaç geç döllenme değilse görünür bence idrara sıkışık gidin karından baktırmak istiyorsanız
minikelebek_ mrp2023 o zaman gitmesemmi ama çok tedirginim bende nedenini bilmiyorum,hep bişey olucak korkusuylayım
minikelebek_ Edizhr sat 12 Aralık,7 ocakta 58 di betam 10 ocakta 221 di doktorum bidaha istemedi kan vermemi ayın 20-21 gib gel demişti ama ben 27 sine anca randevu buldum bana biraz geç geldi o yüzden ben yarın özelemi gitsem diyorum acaba