Hangimizin ki doğru bilmiyorum ama ben bu şekilde anlamadım.
2025 1Ocak ve sonrası ilk doğumunu yapana tek seferlik 5bin tl
Ne zaman doğdukları farketmeksizin 2çocuğu olan(5 yaşında küçüklerse) aylık 1500tl
Yine ne zaman doğdukları farketmeksizin 3çocuğu olan ailelere aylık 5bin tl
Diğer türlü 2025sonrası doğanları kapsasa sadece çok saçma olur, kadının önceden 2çocuğu var 2025sonrası üçüncüyü doğuracak ama sadece tek seferlik 5bin mi alacak 🤔öyle olucağını zannetmiyorum yinede internetten bakıp nereyle iletişime geçiliyorsa arayın detaylı bilgi alın