myangelson kesinlikle herkes anne baba olmamalı. Ciddi eğitimler verilmeli diye düşünüyorum. Yaşı geldi evlendi sıra çocukta. Bu şekilde düşünülmemeli diye düşünüyorum. Yaş var tamam da bilinç yok. Karşı apartmanımda bir kadın var, geçen yaz çocuğuna gerizekalı diye seslendi. Çocuk efendim anne diye cevap verdi. Nasıl oldum anlatamam. Şimdi bu çocuk sağlıklı birey olsun, sağlıklı bir ilişki kursun, sağlıklı bir evlilik yapsın. Olmaz mı olur ama önce farkındalık lazım. Benim hakkım bu değil diye sıyrılması lazım. Yoksa yitip giden bir hayat daha