Zuhal_Y Hanımefendi asıl siz yanlış anlamışsınız.2025 senesindeki doğum dediğiniz olay o değil.Mesela bakın 2022 doğumlu oğlum var ve nasipse 20-25 güne doğuracağım 2.evladımı ve 5 yaşında kadar düzenli 1.500 lira alacağım.Bu kanun 2025 senesinden sonra doğan çocuklara vuruyor evet ama benim 2.çocuğum bu.5k muhabbeti ilk çocuk olduğu için ve tek seferlik.Sizin dediğiniz mantıkta olmasının imkanı yok kimse 1 sene içinde 3 çocuk doğuramaz.