mcansu Allah affetsin çocuklara üzülüyorum ama ailelerine asla üzülmüyorum ya. Gözyaşları samimi gelmiyor. O sabiler resmen ailelerinin günahlarını ödüyorlar. İnancım gereği cennete gidecek olmaları içimi rahatlatıyor. Hepsi bu. Artık onda bile sabıtanlar oldu yok bağış paralarını toplayıp yiyenler, keyfine göre harcayanlar.