Ballisutt27 bu saatler benim kendimle kalma, nefes alma saatim diyebilirim 😀 16 aylık oğlum var normalde 10:30 gibi uyur bugün 12:30’u buldu uyuması elime telefonu alıp yatakta uzanma keyfindeyim. Bir yandan 16+4 haftalık hamileyim henüz tekmeleme vs yok çok nadir hisseder gibi oluyorum ama net emin değilim :) Doktorum 14.haftamızda kız olarak gördü bir diğer kontrolünde netleştiririz dedi bu ay sonu kontrolüm var bakalım kızçemiz mi olacak 😍😊