Ballisutt27 Amin çok sağolun, tüm bebişlerin sağlıkla bir avazda doğması dileğiyle 🤲🏻😊yaş farkını acınca yeniden başa sarmış gibi olunabiliyor ama az bir fark olunca kaldığın yerden devam diyorsun 😀 bir cesaretle üstesinden gelebiliriz diye güvendik birbirimize eşimle 🥰🌸