Meryemysn bende 12 haftalık ve 8 haftalık kalp durması yüzünden düşük yaptım sonra kimyasal gebelik yaşadım ilk önce gen testi yapıldı kan pıhtılaşma yatkınlığı çıktı sonrasında doktoru değiştirdim doktorum usgde rahim kalp şeklinde dedi USG çekildim sonrasında histereskopiyle rahimdeki perdeyi aldılar 2 ay korunduk 4. Ay çok şükür hamile kaldım hamilelik boyunca hem düşük önleyici hemde kan sulandırıcı iğne ve hap kullandimoğlum şuanda 11 aylık oldu 🙏 bence ilk önce gen testi sonrasında rahim filmi cekilmen gerekiyor