Meryemysn merhaba benim de 8 haftalık ikiz kalp durması ondan 3 ay sonra kimyasal gebelik oldu genetik testler hormon amh bakıldı en son hsg de çekildi hepsi normal sadece pıhtılaşma çıktı kaynak o olarak gösterildi kan sulandırıcı hap olarak başladım gebelikte iğne olacağımı söyledi doktorum şimdi yeniden gebelik oluşmasını bekliyorum ama en büyük faktörün stres olduğunu da belirtti doktorum kaygılanma güzel bir doktor seç ve bence onunla tek elden yürüt sürecini şimdiden geçmiş olsun :)