Meryemysn aynı korkuyu ben de yaşadım her gebeliğimde, şuanda da herşey yolunda olmasına rağmen inan her muayeneye gittiğimde doktorun odasından girerken yüreğim ağzımda oluyor. Bu kaygımız çok normal ama hep böyle olumsuz düşünüp kendimize stres yüklememiz de doğru değil aslında, biz elimizden geleni yapacağız gerekli testleri yapacağız doktorumuza teslim edeceğiz hem bebeğimizi hem kendimizi, gerisi Allah’ın takdiri ♥️ Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim Allah herkesin kalbine göre nasip etsin inşallah, senin de en kısa zamanda güzel haberlerini okuruz burda umarım ♥️
-