Meryemysn Kızlar ben 9 haftalık kalbi duran bebeğime düşük yaptım 3 ay sonra kimyasal gebelik 5 ocakta da 5 6 haftalık bebeğimin kalbi durduğu için düşük yaptım daha önce yaşayan tedavisi neler yaptınız bir daha yaşamak istemiyorum Allh kimseye yaşatmasın genetik test fln yaptırıcam çarşamba günü yapan oldu mu
fatmagul3008 Meryemysn ilk kadın doğum doktoruna görünün o sizden tahliller ister Doktorumla beraber ilerle bnimde 2 düşüğüm var şuan arastirmadayiz
Hasret18ayaz Meryemysn ilk gebeliğim sağlıkla dünyaya geldi ancak sonrasında 2 kimyasal 1 düşük 2 kürtajim var son kürtajdan sonra araştırmaya giricektim ki korunurken gebe kalmışım doktorum tedbir amaçlı pıhtılaşma iğnesi ve ilacı başladı şuan 15+1 gebeyim çok şükür bu zamana kadar sorunsuz geldik sanırım pıhtılaşma sorunum varmış
Lucyprettywoman Meryemysn Çok geçmiş olsun düşük parçalarına kendiniz şahit oldunuz mu nasıl görünüyorlardı ben de düşük yaptım geçtiğimiz günlerde merak ediyorum, Ne kadar inanırsınız bilemiyorum ama tüm düşlerinin sebepleri ve de kötü metafizik varlıklar sebebiyle oluyormuş
Limse Meryemysn Maalesef aynı durumu yaşadım. 8 haftalıkken kaşbi durdu ve kürtaj olmak zorunda kaldım. Sonra ki iki gebelik kimyasal oldu. Genetik test yaptım ve kan pıhtılaşması çıktı. Plesantaya giden kan akışı yavaşladığı için kan sulandırıcı hap ve iğne kullanmaya başladım. İlkinde oğlumu kucağıma aldım şimdi 2. Ye hamileyim bunda da devam ediyorum.
Meryemysn fatmagul3008 testler yaptırıcam tekrar gebelik düşünmeden araştırmak en doğrusu zor çünkü düşük o piskoloji Allah yaşatmasın kimseye inşallah her şey gönlünce olur canım 🤲😊
azra52 benim de 2 düşüğüm var genetik testi , HPV , Simir testi hepsini yaptırdım genetik testte kan pihtilaşması olduğu çıktı ve şuan 7 haftalik hamileyim kan sulandırıcı iğne kullanıyorum kesin yaptır canım
Meryemysn azra52 çokk teşekkür ederim ben çarşamba düşük yaptım halen kanamam devam ediyor hcg 650 çıktı bu gün çarşamba versem sorun olur mu doğru çıkar mı sonuçlar acaba bide nasıl süreç kaç ayda çıkıyor sonuçlar
azra52 Meryemysn sıfırlansın ondan sonra genetiği ver canım sonucun çıkması 2,5 ay sürüyor koldan alınan kan ile yapılıyor simir ve hpv için regl olmamalı ve vajinal enfeksiyon da olmamam lazim
Meryemysn Lucyprettywoman ikini de ilaçla oldu benim ilki 9 haftalıktı büyük parçalar geldi gördüm zaten odada eşimle berberdik iki büyük bi kaç küçük geldi ikinici 5 6 hafta gibi durmuş dedi doktor küçüktü parçalar da küçüktü ama sancısı ağrısı çok kötüydü ilki çok ağrılı geçmedi parça gelince hemen rahatladım zor süreçler Allh bir daha yaşatmasın 🥺
TugceOrak Lucyprettywoman yapmayın Allah aşkına. Tüm düşüklerin sebebi bebeğin sağlıksız olmasıdır, metafizik varlıkları değil ! İnsanları korkutmayın çok rica ediyorum
Meryemysn azra52 sıfırlanması ve adet günü mü gitmem lazım doktor beni bilgilendirmedi ya iyiki dediniz ben çarşamba gidecektim biraz da uzak olduğum şehirde yok başka yerde gitmem Lazım git gel yapamam da çok
Lucyprettywoman Meryemysn geçmiş olsun. Benim de 5 haftalık diye biliyordum büyük parçalar geldi büyüklük görecelidir ama şöyle söyleyeyim en az 4-5 cmdi. Benim haftamda bu kadar olması normal mi veya rahimden parça düşmüş olması da olası mıdır? Henüz düşük teşhisi konmadı bana doktora henüz gidemedim ama yoğun bir kan geldi
azra52 Meryemysn en iyisi sıfırlandığı zaman gitmen gerekiyor canım üniversite hastanesine gitmeni tavsiye ederim şehir hastanesi felan ya özele ya da araştırma Hastanesi’ne gönderiyor ben 5 ay önce yaptırmıştım 800 TL civarında ücreti vardı . HPV , Simir testi 9 10 güne cikiyor ama
Meryemysn Lucyprettywoman kese büyük olabilir parça büyük küçük olabilir de doktor bakmadı mı her şey normale dönmüş bir hafta sonra kontrole gel diyor gine bakıyor
Lucyprettywoman Meryemysn ilk kez gittiğimde kese yerindeydi ultrasondan bakmalarını istedim ikinci kez de gittim sadece sol tarafa tuttu elindeki makineyi hemen yok dedi gıcık bir kadındı kan testi istedim ona da müsade etmedi devlet hastanesiydi zaten
Meryemysn Limse Allh bağışlasın sağlıkla kucağına alırsın inş bende gidicem 2 düşük bir kimyasal oldu zor Allh yardımcın olsun ben gidicem ama yeni düşük yaptım hsg halen sıfırlanmadı 650 bide kanamam devam ediyor siz ne zaman adetliyken mi gitiniz
Mystil25 Limse kan sulandırıcı iğne ve hep ne kullandınız işe yarıyor mu? Benim de kalbi durdu bebeğimin kürtaj oldu şimdi tekrar hsmileyim sanırım bişey kullanmalı mıyım
Meryemysn Lucyprettywoman o nasıl bir doktor ben de gitim kese gözükmedi sonra Altan da bakayım emin olalım dedi baltı çok minikti hayırlı olsun dedi progestan verdi düşük olmasın diye nolur nolmaz dedi başka doktora da gitim aynı gün o da Altan gördü çok küçük haftaya gel dedi gitim gözüktü sonra gine gitim gelişimi duröuştu kalbi durmuştu yatış yaptırdı ilaç verdi düşüğüm hafif kanamalı sonra fazla oldu sonra parçalar geldi
Limse Meryemysn değerleriniz 0 lansın önce hormonlarınız vs yüksek şuan. Ben vücudumu dinlendirdim o süreçte 5 sene falan olmuştur yaptıralı. Yanlış hatırlamıyorsam 4 ay sonra falan yaptırdım. Stres yapmayın. Çok şükür hamile kalıyorsunuz. Rabbim isteyen herkese kucağına almayı nasip etsin 🙏🏽
Meryemysn azra52 ben Kars’ta oturuyorum burda üniversiteye gidiyorum hep doktorum da orda ama orda yapmıyorlar Erzurum’a git dediler özel bir yer var o da 4 5 bin arası diyor mecbur Erzurum devlet hastanesine gidicem
Eda42_ azra52 Canım düşükte hpv sıkıntı oluyor muymuş ilk defa duydum genetik test yaptırdım bende ama HPV yada smear testi hiç duymadım gerekli birşey mi