Bende ilk aşımı 19. Haftada vuruldum şu anda 29+5teyim bugün sağlık ocağından aradılar 2. Doz aşı içinyarın sabah gidicem sağlık ocağına fakat yarın kadın doğum doktorumada randevum var genel kontrolüm ve eşimle kan uyuşmazlığımız olduğu içinde iğne vurulucam bu iki iğne aynı gün vurulan var mı veya herhangi bir sorun olur mu acaba bilgisi olan var mı tederrütte kaldım 😕