Birbenbirbebek yok hayır 3. Dozu oldum başka olmana gerek yok dedi doğumdan sonra isterseniz olabilirsiniz dediler bana 2 doz daha 5 e tamamlanınca 10 sene sanırım koruyuculugu devam ediyormuş yok benim çok ağrım olmadı öğlen vuruldum 2 3 gün iğnenin yapıldığı yer biraz ağrıdı üstünü vs yatmakta zorlandım o kadar