Birbenbirbebek benim tetanoz aşılarım tam. 2030 da tekrar dozu olacağım, kadın doğum doktoruna sordum, aşılarım tam vurulmam gerekiyor mu diye, gerek yok dedi, bende doktor videoları izlemiştim ordan aklımda kaldı, sağlık ocağındaki ebeye söyledim, doktorum vurulmana gerek yok, tarihi geldiğinde tekrar dozu yaptır dedi diye. Ülkemizde tetanoz aşısı tam yaptırmıyor insanlar, o yüzden sağlık ocakları bunu bilmiyor.